برگزاري جشن به مناسبت ولادت حضرت علي اكبر در كانون فاطمة الزهرا تبريز

به همت بانوان تلاشگر كانون فاطمة الزهرا (س) تبريز، مراسم جشن و سرور همزمان با ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان،با اجراي برنامه هاي متنوع برگزار شد.

«سيد احمد موسوي» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در تبريز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان،اظهار داشت: به همین مناسبت، ویژه برنامه ای با عنوان «یاوران جوان کانون» با حضور بانوان جوان کانون و مسجد به همراه اجرای برنامه های متنوع در محل مسجد برگزار شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا تبریز گفت: جوانان امروز در جوامع اسلامی نیازمند الگویی محبوب هستند که از آن الگوبرداری کنند. از ایـن رو امـروزه نیاز به الگویی شایسته و بایسته در تمامی سطوح احساس می شود. اما هر الگویی شایسته پیروی نیست؛ بلکه آن الگو باید تمامی ابعاد رفتاری اش با دین اسلام هم خوانی داشته باشد. یکی از ایـن الگـوهای شایسته، حضرت علی اکبر(ع) فرزند بزرگوار امام حسین(ع) است. ایشان از نظر فضایل اخلاقی، در اوج بزرگی بود. او به رغم امام نبودن، فضایلی داشت که به واقع او را از زمینیان جدا ساخته بود. حضرت علی اکبر(ع) از اسـتوانه های اصـلی واقـعۀ عاشورا در سپاه امام حسین(ع) بـود. ایـشان بـر حق مداری و دفاع از اسلام تا پای جان تأکید کرد و با شهادت خویش فضایل اخلاقی بسیاری را برای آیندگان به ودیعه گذاشت.

موسوی افزود: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، آیین جشن و سرور توسط بانوان فعال کانون فرهنگی و هنری با حضور جوانان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی برنامه سخنرانی،مولودی خوانی، و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی را از حاشیه های این مراسم جشن برشمرد.

موسوی ضمن تشکر از بانوان فعال مسجد و کانون، خاطرنشان کرد: جوانان با توجه به فضایل اخلاقی و پیروی از حضرت علی اکبر (ع) می توانند راه سعادت و رستگاری را بپیمایند.

کد خبر 1157766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha