تهیه و توزیع سه هزار بسته معیشتی به همت خیرین جوان تبریز

خیرین جوان تبریز در حرکتی خودجوش و جهادی؛ در آستانه فرا رسیدن اعیاد نیمه شعبان و نوروز؛ سه هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند.

«محرم بیرق‌دار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: خیرین جوان تبریز همچون سال های گذشته؛ طی هفته های گذشته در حرکتی خودجوش و جهادی؛ در آستانه فرا رسیدن اعیاد نیمه شعبان و نوروز؛ سه هزار بسته معیشتی تهیه کردند.

مدیرعامل مرکز خیرین جوان تبریز با بیان این‌که بسته های تهیه شده قرار است در مناطق حاشیه‌نشین تبریز توزیع شود، خاطرنشان کرد: 15 قلم کالای اساسی و مصرفی در هر بسته تهیه شده که ارزش ریالی آن حدود 5 میلیون ریال می باشد.

وی با اشاره به این‌که نهادهای مختلفی در بسته بندی و توزیع این بسته ها مشارکت داشته اند، افزود: منابع اصلی تامین محتوای بسته های معیشتی از سوی خیرین افتخاری و جوان محلات مختلف تبریز بوده است که دیگر نهادهای استان نیز در امر بسته بندی و توزیع یاری رسانده اند.

بیرق‌دار با بیان این‌که فعالیت خیرین جوان تبریز در مقاطع مختلف سال با تهیه بسته های معیشتی، رسیدگی به خانواده های بی سرپرست، تعمیر و بازسازی خانه های مردم حاشیه‌نشین، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کمک های موردی به فقرا پیگیری می شود، افزود: در جریان بلایای طبیعی نیز این مرکز به وظایف اجتماعی خود عمل می کند.

کد خبر 1158092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha