آسفالت معابر بجنورد بهسازی می شود

شهردار بجنورد گفت: در آستانه نوروز، آسفالت معابر اصلی و پرترد شهر که نامناسب است، موج تراشی، لکه گیری و ترمیم می‌شود.

«جواد حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آسفالت و موج تراشی در  معابر سطح شهر بجنورد از هفته گذشته  شروع شده است، افزود: تلاش داریم در آستانه نوروز چهره شهر برای مردم و گردشگران زیبا شود.

 

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: در این زمینه عملیات ترافیکی شهر شامل بهسازی و تعمیر تابلو و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و خط کشی طولی و عرضی به طول ۲۵۰ کیلومتر از خیابان ها و معابر شهر در آستانه نوروز در قالب اکیپ های شبانه انجام می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف هنری در «پارک شهر» بجنورد گفت: این بوستان به عنوان  پایلوت طرح نوروزی ۱۴۰۱ انتخاب شده و رویدادهای مختلف هنری در این مکان اجرا می شود.

 

حمیدی افزود: اجرای نورپردازی و تونل نور و نصب المان های مختلف نوروزی از جمله این برنامه ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: فرش گل به وسعت ۲۰۰ مترمربع اجرا و با گل آرایی گل‌های همیشه بهار، بنفشه و مینا چمنی در این بوستان ایجاد می شود.

 

حمیدی با اشاره به آغاز کاشت ۴۰۰ هزار گل در معابر، خیابان‌ها، میادین و پارک‌های شهر در استقبال از نوروز افزود: هم اکنون فضای سبز شهر بجنورد اعم از درختان و شمشادها در حال بازپیرایی و هرس است.

 

شهردار بجنورد گفت: رنگ آمیزی جداول، نقاشی دیواری سطح شهر و پاکسازی و بهسازی معابر حاشیه شهر بجنورد هم توسط خدمات شهری در حال انجام است.

 

 

کد خبر 1156692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha