۲۶۶ نفر در محاکم قضایی گیلان استخدام می شوند

واحدی مقدم با بیان اینکه سه هزار و۴۸۸ نفر در گیلان در آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ شرکت کردند گفت: ۲۶۶ نفر در محاکم قضایی استان گیلان استخدام می شوند

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدخلیل واحدی مقدم» در جمع خبری از برگزاری آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در سال 1400 خبر داد و گفت: آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در راستای ماده 113 قانون برنامه ششم توسعه کشور و پیرو آن مجوز سازمان اداری و استخدامی صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد.

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه 103 هزار نفر در مجموع در این آزمون شرکت کردند افزود: از این تعداد سه هزار و488 نفر شرکت کننده در استان گیلان ثبت نام کردند که 5.54 درصد آنان زن و 5.45 درصد مرد بودند.

 

وی با بیان اینکه به زودی اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد اظهارکرد: با توجه به اهمیت ورود افراد نخبه و دارای صلاحیت در دستگاه قضایی، پس از طی فرآیند جذب و مراحل گزینش و مصاحبه در نهایت 9 هزار و 600 نفر از واجدین شرایط در دستگاه قضایی استخدام می‌شوند که سهمیه استان گیلان 266 نفراست.

 

واحدی مقدم خاطرنشان کرد: جذب کارکنان اداری جدید می‌تواند تسریع در روند رسیدگی پرونده‌ها را به دنبال داشته و موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد.

کد خبر 1156762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha