کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ارتقای فرهنگ دارند

امینیان با تاکید بر اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: این کانون ها نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگ جامعه و جذب جوانان به مساجد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حسین امینیان» در بازدید از کانون موسی بن جعفر شهرک گلستان دامغان ضمن تبریک تاسیس سالروز کانون های مساجد گفت: کانون های مساجد از مدل های موفق فرهنگی است که می تواند به صورت فراگیر و تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح فرهنگ ایفا کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت های فرهنگی و هنری مدلی موفق است که می تواند اندیشه های نویی را در کنار مساجد ایجاد کند و باید با برنامه ریزی درست و حمایت های مادی و معنوی از کانون ها نسبت به حمایت مستمر از آنها ادامه دهیم تا به اهداف و نتایج خوبی دست یابیم.

 

وی با اشاره به وجود ۵۶ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان دامغان تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر از کودکان، جوانان و نوجوانان دامغان در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان جذب شده و به فعالیت های فرهنگی و هنری انجام می دهند.

 

امینیان ابراز امیدواری کرد: با فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری شاهد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت انسان های طراز اسلامی باشیم.

کد خبر 1156778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha