اقدام کانون‌های فرهنگی هنری در غرس ۱۰ هزار نهال در کشور ستودنی است

منصور گفت: اقدام کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در غرس ۱۰ هزار نهال در نقاط مختلف کشور همزمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بسیار ستودنی است.

«محمود منصور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی وظیفه داریم، اظهار کرد: الحمدالله همه ساله در هفته منابع طبیعی فعالیت های خوبی صورت می گیرد اما امسال این فعالیت ها بسیار چشمگیر و با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

 

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در فرهنگ سازی برای غرس نهال در کشور دارند، گفت: الحمدالله در برنامه ریزی هایی ما استفاده از ظرفیت روحانیون و ائمه جماعات مساجد و مبلغان دینی جایگاه ویژه ای دارند.

 

وی اضافه کرد: اقدام کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در غرس 10 هزار نهال در نقاط مختلف کشور همزمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بسیار ستودنی است.

 

منصور در ادامه با بیان اینکه حجت الاسلام ارزانی که در مراسم بزرگداشت هفته منابع طبیعی کشور حضور داشت، نگاه ویژه ای نسبت به موضوع غرس نهال در کشور دارد، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد و بچه های مسجد در زمینه حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و ایجاد یک فرهنگ عمومی و مطالبه عمومی در این زمینه بسیار فعال هستند.

 

 

کد خبر 1156790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha