برگزاری طرح زمین و محیط پاک در ۲۱ روستای لیردف جاسک

جمالدینی از اجرای طرح زمین و محیط پاک با همکاری کتابخانه های روستایی و جوامع محلی در ۲۱ روستای بخش لیردف جاسک خبرداد.

« محمد جمالدینی »، تسهیل گر اجتماعی در بخش لیردف شهرستان جاسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: طرح زمین و محیط پاک در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت در سطح روستاهای بخش لیردف در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه این طرح با حضور بیش از یکهزار نفر از مروجان کتاب و کتابخوانی، دهیاران، بهورزان، کودکان و نوجوانان و اهالی 21 روستای بخش لیردف اجرا شده است، افزود: این طرح روز جمعه این هفته نیز در 9 روستای باقیمانده این بخش اجرا می شود.

 

تسهیل گر اجتماعی در بخش لیردف شهرستان جاسک گفت: برگزاری مسابقه دوچرخه سواری نیز با شرکت بیش لز 40 نفر از نوجوانان و جوانان در قالب طرح زمین و محیط پاک  در روستای بیاهی بخش لیردف برگزار شد.

 

جمالدینی با بیان اینکه طرح زمین و محیط پاک با رویکرد مسئولیت اجتماعی جامعه محلی در حال اجراست، افزود: یادگیری فعالیت گروخی در سطح روستاها از اهداف اجرای این طرح است.

 

وی بیان کرد: روستانشینان در قالب این طرح برای حفظ محیط زیست روستای محل سکونت خود مشارکت می کنند و این باعث ارتقا حساسیت آنها نسبت به آلودگی روستا خواهد شد.

 

بخش لیردف شهرستان جاسک در فاصله ۱۱۷ کیلومتری شرق جاسک و در ۴۳۴ کیلومتری شرق بندرعباس و در منطقه مکران و در مسیر بندرعباس چابهار واقع شده و دارای ۲ دهستان به نام‌ های پیوشک و سورک است.

 

 

 

کد خبر 1156799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha