۱۰۰ هزار بسته معیشتی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) در ایام نیمه شعبان در فارس توزیع می شود

حجت الاسلام غلامی گفت: شانزدهمین دوره مسابقه کتاب خوانی «میثاق با خورشید پنهان» برگزار می شود و در این ایام یکصد هزار بسته معیشتی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) در استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدصادق غلامی»، امروز (شنبه 21 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: دهه مهدوی از پنجم تا پانزدهم شعبان نام گذاری شده است و بر همین اساس برنامه ها اجرایی می شود.

معاون بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» استان فارس با یادآوری مراسم احیای نیمه شعبان امسال در مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه برگزار می شود، افزود: این مراسم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه پیاده روی و شادی پیمایی «حماسه حضور» در روز نیمه شعبان از ساعت 11 صبح برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مراسم شادی پیمایی از 2 مسیر میدان «شهدا» و همچنین چهارراه «شاهزاده قاسم (ع)» به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه در مجموع 12 عنوان برنامه ویژه ایام نیمه شعبان در نظر گرفته شده است، افزود: پویش های «سفیران مهدوی» و «هر خانه یک مهدیه» هم در این ایام برگزار می شود و افرادی که تمایل دارند در خانه خود مجلس مهدوی می توانند درخواست بدهند تا مبلغ به منازل اعزام کنیم.

وی از برگزاری پویش «مجلس خانه مهدوی»خبر داد و گفت: عزیزان می توانند با ارسال فیلم و عکس از مجالس مهدوی در منازل خود در این پویش شرکت کنند و پویش «وقف مهدوی» هم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام غلامی با یادآوری این مطلب که توسعه و گسرش طرح «سه شنبه های مهدوی» در سراسر استان فارس از دیگر برنامه هایی است که اجرا می شود، افزود: شانزدهمین دوره مسابقه کتاب خوانی «میثاق با خورشید پنهان» برگزار می شود و در این ایام یکصد هزار بسته معیشتی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) در استان فارس، توزیع خواهد شد.

کد خبر 1156802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha