استاندار اردبیل به شهرستان کوثر سفر کرد

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل به همراه معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برای بازدید از پروژه های عمرانی و واحدهای اقتصادی و صنعتی، صبح روز شنبه ۲۱ اسفندماه در شهرستان کوثر حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل به همراه معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برای بازدید از پروژه های عمرانی و واحدهای اقتصادی و صنعتی، صبح روز شنبه 21 اسفندماه در شهرستان کوثر حضور یافت.

 

در این سفر یک روزه از شهرک صنعتی، کارخانه تولید لامپ LED، کارخانه تولید شیشه خم اتومبیل، مجتمع اداری کوثر، شبکه پایاب و اراضی داخل مخزن سد گیوی، جاده نی احمد بیگ - گیوی و پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی میکائیل آباد- گیوی بازدید و گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ها به استاندار اردبیل ارائه شد.

 

بازدید از مجتمع خدماتی و رفاهی آقای علیاری، پروژه «سی ان جی» فیروزآباد، کارخانه پرلیت و روکش آسفالت جاده قدیم فیروز آباد – گیوی، دیدار با نمازگزاران، نشست جلسه ستاد تسهیل و بررسی پروژه های عمرانی و دیدار با خانواده شهید توحید جعفری از دیگر برنامه های این سفر است.

کد خبر 1156804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha