اختصاص کد ویژه برای جمع آوری کمک های خیرین در جشن نیکوکاری

شیخ پور گفت: یک هزار و ۵۳۲ لینک با کد QR مختص جشن نیکوکاری با هدف جذب مشارکت خیرین در استان ایجاد شده است.

« جلال شیخ پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار می شود.

 

وی افزود: امسال هم مانند سال گذشته به دلیل شیوع سویه جدید کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بین مدارس پاکت توزیع نمی شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان  ادامه داد: برای هر مدرسه لینک اختصاصی ایجاد شده و برای مدیران مدارس ارسال گردیدتا بین اولیا و مربیان پیامک شود.

 

وی افزود: همچنین یک هزار و ۵۳۲ لینک با کد QR مختص جشن نیکوکاری ایجاد شده و برای خیرین پیامک شده تا کمک های خیرین در سریع ترین زمان ممکن بتوانند کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

 

شیخ پوردر خصوص نحوه هزینه کرد درآمد حاصله جشن نیکوکاری، اذعان داشت: در آمد حاصله هر مدرسه با صلاح دید مدیر مدرسه و کادر مدیریتی که از وضعیت دانش آموزان ضعیف با خبر هستند توزیع میگردد این کار با هدف فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری و کمک به دانش آموزان بی بضاعت انجام می شود.

 

مدیرکل امداد استان لرستان افزود: امسال ۲۵۳ مرکز نیکوکاری ، ۲۴ پایگاه در سطح ادارات در جمع آوری کمک های مردمی مارا یاری کنند.

 

شیخ پور اظهار کرد: خیرین و مردم محترم می توانند با شماره گیری کد دستوری # ۰۶۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

کد خبر 1156821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha