خبرنگاران سربازان واقعی جهاد تبیین هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: خبرنگاران سربازان واقعی جهاد تبیین هستند چرا که با شیوه رسانه‌ای و فرهنگی باید این حرکت را آغاز و اهداف انقلاب و نظام اسلامی را به عنوان یک برکت به مردم معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از اصول و ارزش‌های خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و خواب تعبیر نشدنی جنایتکاران با حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها شکل می‌گیرد و امروزه علیرغم سختی‌ها و مشکلاتی که مردم با آن پگریبانگیر هستند مردم ما با صبر و شکیبایی از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از کارکردهای مثبت در نظام جمهوری اسلامی باشد که باید مردم را به کار خیر دعوت کند چرا که اصلی اساسی در این نظام است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: ستاد استان کردستان فعالیت‌هایی را در راستای اهداف مدنظر انجام داده و در فضای مجازی حرکتی را آغاز کرده که فضای رسانه‌ای قوی در استان تشکیل دهد که بازوهای اجرایی این کارکردهای رسانه‌ای ستاد امر به معروف رسانه‌های استان هستند که باید با این ظرفیت با جبهه ضد فرهنگی مبارزه کنیم.

 

الله‌مرادی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند، افزود: جهاد تبیین با پول مقایسه نمی‌شود باید نگرش عیق و همه جانبه‌ای نسبت به جهاد تبیین وجود داشته باشد چرا که این تحقق این جهاد وظیفه تک تک مردم است و آحاد مردم باید به صحنه بیایند و در تبیین اهداف انقلاب اسلامی نسبت به کارها این جامعه باید انجام دهد.

 

 دشمن در قالب خوراک ضد تبلیغاتی به دنبال سیاه‌نمایی است

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن در قالب خوراک ضد تبلیغاتی به دنبال سیاه‌نمایی است و لازمه این مبارزه بصیرت و اندیشیدن درست و درک صحیح و حرکت جهادگونه و بدون ریا و تشریفات است و خبرنگاران سربازان واقعی جهاد تبیین هستند چرا که با شیوه  رسانه‌ای و فرهنگی باید این حرکت را آغاز و اهداف انقلاب و نظام اسلامی را به عنوان یک برکت به مردم معرفی کنند.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: در هر جامعه ای که در حال پیشرفت و ترقی باشد انسان‌هایی هستند که نسبت به اهداف و بیت المال دست کجی می‌کنند که نمی‌توان به انقلاب تعمیم داد چرا که انقلاب ما انقلاب محرومین و کوخ‌نشینان است و افرادی که روحیه کاخ نشینی داشته باشند انقلابی نیستند.

 

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: باید اهداف انقلاب را برای مردم تبیین کنیم و مسئولینی که نگرش آنها نمسبت به انقلاب نگرش برتری طلبی است از مردم نیستند و سالهای متمادی است مقام معظم رهبری نسبت به اشرافی گری بین مسئولان هشدار می‌دهند چرا که انقلاب اسلامی روی کار آمد تا تفاوت بین مردم نباشد.

 

وی اعلام کرد: با روی کار آمدن دولت رئیسی امید در دل مردم ایجاد شده اما عده‌ای نیز فرصت طلب هستند که نمی‌گذارند امید در دل مردم شکل بگیرد و شبانه‌روز تلاش می‌کنند دولت را تخریب کنند.

 

از وظایف آحاد جامعه رعایت و ترویج امر به معروف است

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: در سطح کشور یک حرکت جهادی آغاز شده و از وظایف آحاد جامعه رعایت و ترویج امر به معروف است و باید از مسئولان این مهم شروع شود.

 

الله مرادی افزود: شان ما خدمتگزاری به مردم است و لذا مسئولان نباید خود را بالاتر از مردم بدانند چرا که خدمتگزاری آرمان امام و انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: مردم در کردستان دولت را نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و  خدمات نظام اسلامی نباید توسط دسته و جناح‌ها زیر سوال برود.

 

وی با بیان اینکه اگر ضعفی در اقتصاد است بخاطر مسئولان اشرافگر است، افزود: تا مادامی که به خود متکی باشیم موفقیم ولی اگر به آمریکا و کشورهای دیگر متکی شویم هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

 

قداست و سلامت سپاه، نیروهای نظامی و امنیتی ثابت شده است

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: قداست و سلامت سپاه، نیروهای نظامی و امنیتی سپاه ثابت شده است و دشمن امروز می‌خواهد ولایت فقیه، سپاه و غیره را زیر سوال ببرد و میدان باز می‌کند تا اهداف خود را عملی کند بنابراین باید واقعیات را مطرح و مردم را بصیر و آگاه کرد.

 

الله مرادی یادآور شد: در کردستان 5 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم و مسئولانی که سرکار می‌آیند بدانند فضا و دولت، دولت و فضای ارزش‌هاست و جایگاه واقعی نظام که حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است باید ماندگار باشد.

 

مسئولان از نیروهای ارزشی در بکارگیری نیروها استفاده کنند

 

وی بیان کرد: توصیه می‌شود مسئولان از نیروهای ارزشی در بکارگیری نیروها استفاده کنند و از جریانات دوری کنند و از افراد متعهد و متخصص در انجام فعالیت‌ها استفاده کنند.

 

وی خطاب به نمایندگان مجلس نیز اعلام کرد: شان نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز شان قانونگذاری است نه اجرایی.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: امروز دغدغه معیشت و رسیدگی به محرومین و بیکاری جوانان در جامعه وجود دارد و باید همه دست در دست هم بدهند تا مشکلات حل شود و بی‌شک وقتی نگرش خدایی باشد خدا کمک خواهد کرد.

 

ستاد امر به معروف مخالف شادی مردم نیست

وی با اشاره به در پیش بودن جشن نوروز افزود: ستاد امر به معروف مخالف شادی مردم نیست اما جلوی بی‌بندوباری و ابتذال را می‌گیریم و این دستور قرآن است و همه باید بدانند تخریب اماکن و بیت المال و تعدی به مامور قانون و اموال عمومی شادی نیست و باید حقوق مردم، محیط زیست در برنامه ضایع نشود و به قانون احترام بگذاریم.

 

الله مرادی خاطر نشان کرد: هرآنچه که شرع بپذیرد موافق آن خواهیم بود و هرآنچه خلاف شرع باشد ما هم با آن برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 1156877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha