۸ اصله نهال به نیت ۸ شهید روستای قره قاسملو غرس شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو گفت: ۸ اصله نهال به نیت ۸ شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس روستای قره قاسملو به همت اعضای کانون این روستا غرس شد.

«علی پیران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۸ اصله نهال به نیت ۸ شهید گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس روستای قره قاسملو به همت اعضای کانون این روستا غرس شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو تصریح کرد: این برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و روز درختکاری تدارک دیده شده بود که با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

وی با اشاره به اینکه دهیار و رئيس شورای اسلامی قره قاسملو نیز در این مراسم حضور داشتند، یادآور شد: این درختان در آرامستان عمومی روستا و در جوار قبور شهدا غرس شدند.

 

پیران عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی در مسئله درختکاری دارند و اعضای کانون نیز در راستای عمل به این منویات این برنامه فرهنگی را تدارک دید.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو افزود: البته درختکاری یک سنت حسنه برای اعضای کانون است و هر ساله تعدادی درخت در مناطق مختلف روستا توسط اعضای کانون غرس می شود تا شاهد طبیعت سبز در جای جای روستا باشیم.

 

پیران بیان کرد: امیدواریم این حرکت های فرهنگی بتواند جایگاه ویژه در بین نسل نوجوان کانون پیدا کند و موجب تداوم این فعالیت فرهنگی در سال های آینده شود.

کد خبر 1156882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha