امداد رسانی و رهاسازی ۹۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۹۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ۲۹۰ نفر در محور های مواصلاتی استان توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

«امیر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با توجه به بارش برف وکولاک در محورها گفت: در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان از ساعت ۸ صبح روز جمعه مبنی بر گرفتار شدن ۹۵دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی، نیروهای امدادی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۹۵ خودرو به استعداد ۲۹۰نفر امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات امداد رسانی و رهاسازی که تا ساعت ۰۹:۲۲ دقیقه صبح شنبه به طول انجامید، تیم امداد ونجات پایگاه گله کاوی شهرستان مهاباد به ۵ نفر از سرنشینان خودروی گرفتار شده در برف و کولاک که توانایی ادامه مسیر را نداشتند در محل پایگاه كله كاوي اسکان دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل ۱۱ تیم امداد و نجات، یک نفر پرسنل نجاتگر و ۴۴ نفر پرسنل داوطلب و ۹ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی کمکدار به همراه توزیع اقلام خوراکی به تعداد ۲۲ بطری آب معدنی و ۴۸ بسته بیسکویت و ۴ کیلو گرم خرما امدادرسانی کردند.

کد خبر 1156892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha