بیش از یک هزار اثر به نخستین جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: یک هزار و ۱۳۲ اثر از ۲۰ استان به نخستین جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی در کرمان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، شنبه(۲۱ اسفند) در نشست خبری نخستین جشنواره ملی «خانواده و سبک زندگی مهدوی» با اشاره به اینکه به مناسبت نیمه شعبان، برنامه های متنوعی در حال پیگیری و اجرا است؛ گفت: برای اولین سال به صورت منسجم و با ساختار مشخص یک جشنواره در حال برگزاری است.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هدف از برگزاری این رویداد را استفاده از قالب های هنری برای ترویج سبک زندگی مهدوی عنوان و بیان کرد: آثار این نوع جشنواره ها با استمرار و افزایش مشارکت در آن در سال های آتی مشاهده خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به تقویم برگزاری جشنواره افزود: فراخوان جشنواره در آبان ماه ۱۴۰۰ توزیع و ۲۰ اسفند آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شد که در این بازه زمانی ۲۰ استان آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کردند.

 

 

علیزاده ادامه داد: آثار رسیده در بخش های عکاسی حرفه ای، پوستر، مقاله، دلنوشته، خوشنویسی و بعد هم که طبق نظر داوران بخش عکس موبایلی به دلیل کثرت آثار رسیده؛ اضافه شد در مجموع یک هزار و ۱۳۲ اثر است که از این تعداد بیشترین آثار در بخش عکس  حرفه ای با ۲۹۱ اثر است.

 

 

وی تعداد عکس های موبایلی را هم ۱۲۲ عکس دانست و افزود: ۱۸۵ پوستر، ۱۲۸ مقاله، ۲۱۴ دلنوشته و ۱۹۲ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال شد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه کار در حوزه مهدویت باید فاخر و با در نظر گرفتن همه جوانب آن باشد؛ اعلام کرد: اختتامیه جشنواره ۲۳ اسفندماه جاری ساعت۱۸:۳۰ و با معرفی برترین ها در سالن شهدای زغالسنگ برگزار می شود.

کد خبر 1156940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha