بهره مندی از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات رسانه ها

استاندارخراسان شمالی در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی تاکید کرد: از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات رسانه ها استفاده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمد رضا حسین نژاد" ظهر امروز شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی به نگاه انتقادی رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: اگر خاستگاه اصلی انتقادات رسانه ها اصلاحی باشد بدون شک خروجی آن در راستای اهداف نظام و بهبود وضعیت و رشد تمام حوزه ها خواهد بود.

 

 

استاندار خراسان شمالی انتقاد از سوی رسانه ها را در حقیقت خدمت به مردم و مسئولان دانست و افزود: به توانمندی‌های رسانه های استان اعتقاد قلبی دارم و قطعا از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات رسانه ها استفاده می کنیم.

 

 

"علی خادمی" مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی هم در ابتدای این نشست گزارشی از وضعیت رسانه‌های استان ارائه داد و گفت: 38 رسانه دارای مجوز در استان وجود دارد که از این تعداد تنها 18 رسانه فعال است.

 

 

وی گفت: در حال حاضر 18 پایگاه خبری و خبرگزاری، هشت فصل‌نامه و چهار روزنامه استانی، چهار هفته نامه و چهار ماهنامه مجوز فعالیت دارد.

 

 

خادمی به جایگاه سی‌و‌یکم خراسان شمالی از لحاظ کمیت رسانه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه تعداد خبرنگاران از 235 خبرنگار در فروردین‌ماه امسال به 165 خبرنگار در حال حاضر رسیده، خواستار حمایت ویژه استاندار از اصحاب رسانه شد.

 

 

در این نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی به بیان نظرات، دغدغه‌ها و مشکلات اصحاب رسانه پرداختند و استاندار خراسان شمالی قول مساعد داد در چارچوب قانون برای حل مسائل و مشکلات از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.

 

 

کد خبر 1156944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha