فعالان فرهنگی امیدوارانه در عرصه مسجد فعالیت کنند

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه کار فرهنگی در مساجد نیازمند توجه به کیفیت برنامه ها است گفت: فعالان فرهنگی نسبت به فعالیت در عرصه مسجد امیدوار به نتیجه باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (شنبه ۲۱ اسفند) در دیدار با اعضای کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: در دولت سیزدهم که نگاه به فرهنگ بهتر شده است انتظار می رود فعالیت های مثمر ثمربخش تری را شاهد باشیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بابیان با دست خالی هم می توان کارهای موثری انجام داد، تصریح کرد: کانون‌ های فرهنگی هنری یکی از نهادهای فعال در مساجد هستند که می‌طلبد جهادی عمل کنند و با توجه به کیفیت فعالیت‌ها، کارهای بزرگی در عرصه مسجد انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: اینکه جمعی از جوانان با انگیزه و دغدغه در مساجد فعالیت کنند و نقش آفرین هستند رویداد مبارکی است و بی شک این فعالیت ها و حضور نتیجه بخش خواهد بود.

 

امام جمعه شهرکرد افزود: در دولت‌ های قبل نه تنها به فعالیت‌ های فرهنگی کمک نمی‌شد بلکه سنگ اندازی هم می‌کردند و فرهنگ را در یک سری مسائل مبتذل می‌دیدند اما این در حالی است که نگاه حاکم در مساجد باید خداگونه باشد و کیفیت فعالیت ها مدنظر قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به تجربیات خود در عرصه کار فرهنگی، اظهار داشت: امید به نتیجه کار فرهنگی موضوع مهمی است که باید به آن باور داشت و بی‌شک به هر اندازه کارهای فرهنگی انجام داده شود به همان اندازه می‌توان شاهد نتیجه آن بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: کار فرهنگی حتی کم هم ارزشمند است و هیچگاه در این عرصه نباید به کمیت توجه کرد و کیفیت امور را باید مدنظر قرار داد.  

 

کد خبر 1156983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha