جشنواره فرهنگی و هنری نماز در کردستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز کردستان گفت: جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان فجر تا فجر در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، اکبر عظیمی دبیر ستاد اقامه نماز کردستان در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: ستاد اقامه نماز کشور تهیه و تنظیم سند تحول نماز را براساس اسناد بالادستی که در ارتباط با نماز وجود دارد، در دستور کار قرار داد.

 

 

وی افزود: هدف از تهیه و تنظیم این سند انسجام بخشی به کارهایی است که در خصوص نماز انجام می‌شود و از استاندار استان درخواست داریم به همه دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها ابلاغ کند که کارشناسان برنامه‌ریزی خود را به کارگروهی زیرنظر ستاد اقامه نماز برای تهیه و تنظیم این سند معرفی کنند.

 

 

دبیر ستاد اقامه نماز کردستان عنوان کرد: علاوه بر سند ذکر شده برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان فجر تا فجر از جمله برنامه‌های ستاد برای سال آینده است.

 

 

عظیمی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این جشنواره از فجر امسال آغاز شده و در دهه فجر سال آینده برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای برگزاری جشنواره مذکور کمیته‌های مختلفی از جمله پشتیبانی، اطلاع رسانی و علمی تشکیل خواهد شد.

کد خبر 1157000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha