کالای اساسی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال توزیع شود

زیویار، تأکید کرد: با توجه به درآمد مردم باید در روزهای پایانی سال، کالاهی مورد نیازمردم توزیع شود و در این راستا باید برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(21 اسفند)، در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار استان لرستان اظهارداشت: تنظیم بازار بحثی حکومتی است که در آن پیرامون تولید و توزیع کالا و خدمات راه‌ کار ارائه می شود.

 

استاندار لرستان افزود: میزان مصرف مردم در ایام پایانی سال، نوروز و به خصوص سال آینده که تقارن آن با ماه مبارک رمضان است، موجب می شود، اعداد و ارقام در مقایسه با گذشته متفاوت باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع کالاهای اساسی مرتبط با رزق و روزی و زندگی مردم باید با برنامه‌ریزی و اقدام به موقع توزیع شود.

 

زیویار با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر قیمت کالاها توسط اکیپ‌های جهاد کشاورزی، بیان کرد: برنامه ریزی برای فعالیت کشتارگاه ها، نحوه توزیع مرغ و گوشت به ویژه در روزهای اولیه، همکاری صدا وسیما در زمینه اطلاع رسانی، پوشش اخبار و همکاری جهاد کشاورزی با تعزیرات و فرمانداری ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت انبارها و امکانات دولتی محدود است، عنوان کرد: ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها، هماهنگی صنوف به عنوان بخش غیردولتی که در حیطه اختیارات دولت قرار نمی گیرد، مورد توجه باشد.

کد خبر 1157006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha