پیک ششم کرونا در خراسان جنوبی فروکش کرد

موسوی میرزایی با بیان اینکه پیک ششم کرونا در حال فروکش کردن است، گفت: تعطیلی های پیش رو ما را نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید محمد موسوی میرزایی» عصر امروز(21 اسفند) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه در حال حاضر شاهد کاهش بیماران کرونایی در استان هستیم، اظهار داشت: هم اکنون فوتی ها و بستری و بیماران سرپایی کرونا مثبت در استان کاهش چشم گیری داشته است.

 

وی با بیان اینکه پیک ششم کرونا در حال فروکش کردن است، گفت: تعطیلی های پیش رو ما را نگران کرده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه فوتی های کرونا در پیک ششم نسبت به پیک های قبلی کاهش قابل توجهی داشته است، اظهارداشت: بیشتر بیماران کرونا مثبت خراسان جنوبی که فوت کرده اند یا واکسن نزده بودند و یا اینکه هر سه دز کامل نشده بود و البته تعدادی هم بودند که هر سه دز واکسن را زده بودند اما به دلیل بیماری زمینه ای شدید، فوت کردند.

 

موسوی میرزایی با تاکید بر اینکه باید تالارها، ترمینال ها و اصناف نظارت جدی تری روی آنها باشد، افزود: تالارها در ایام اعیاد جلسات با جمعیت بالا برگزار می کنند و دستورالعمل های بهداشتی در آنها به طور کامل رعایت نمی شود.

 

وی با بیان اینکه هنوز بخشنامه برگزاری مراسم با یک چهارم ظرفیت در فضاهای سربسته لغو نشده است، گفت: رستوران ها و تالارها باید نظارت بیشتری روی آنها صورت گیرد.

 

 

کد خبر 1157013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha