بهره برداری از سالن ورزشی تیتکانلو شاید وقتی دیگر

هشت سال از زمان شروع به ساخت سالن ورزشی چند منظوره تیتکانلو می گذرد و این طرح با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، همچنان ناتمام باقی است و بهره برداری از آن شاید وقتی دیگر رقم بخورد.

خبرگزاری شبستان _ خراسان شمالی _ فاروج؛ شهریورماه سال 93 عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره تیتکانلو واقع در زمینی به مساحت هزار و 300 مترمربع آغاز شد و به رغم خرید کف پوش و تجهیزات سقف آن، هنوز ناتمام است.

 

یکی از جوانان شهر تیتکانلو در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سالن چند منظوره تیتکانلو می توانست پاسخ ارزشمندی به اشتیاق جوانان این شهر و بخش خبوشان باشد.

 

«علی باقری» افزود: داشتن یک سالن مناسب پیش مقدمه برای رونق فعالیت های ورزشی است.

 

یکی از کشتی گیران این شهر هم گفت: ورزش با توجه به پهلوان خیز بودن این بخش در بین اهالی جایگاه ویژه ای دارد اما زیر ساخت های آن فراهم نیست.

 

«مهدی رضازاده» افزود: هرساله تا پیش از شرایط ناشی از کرونا، بزرگترین رویداد پهلوانی شهرستان در گود امام مرشد این بخش با رقابت های کشتی چوخه که سابقه ای افزون بر 300 سال دارد، رخ می داد آنهم در حالی که حوزه سرانه ورزشی این بخش مغفول باقی مانده است.

 

یکی دیگر از اهالی این بخش گفت: تنها سالن قدیمی شهر تیتکانلو، ظرفیت ورزشی این بخش محسوب می شود و جوانان این بخش با 15 هزار نفر جمعیت  و 21 روستا و آبادی باید از آن استفاده کنند و سالنی هم که در چند سال اخیر کلنگ زنی شده، همچنان ناتمام باقی است.

 

«محمود اسماعیلی» با اشاره به اینکه بخت طرح های ورزشی در این بخش بلند نیست، افزود: گود امام مرشد، سالن ورزشی تیتکانلو و سالن ورزشی روستای یام مصداق این ادعا هستند و نمی دانیم چه زمانی این طرح ها آماده استفاده اهالی می شود.

 

وی یادآور شد: کلنگ ساخت سالن ورزشی چند منظوره تیتکانلو ۱۱ بهمن سال ۹۳ با حضور مسئولان وقت و با وعده تحقق آن ظرف یک سال به زمین زده شد اما این گره همچنان بسته مانده است.

 

سالن ورزشی تیتکانلو یکی از از چند طرح ناتمام فاروج است

مدیر ورزش و جوانان فاروج با اشاره به طرح های مهم ناتمام ورزشی شهرستان گفت: استخر ورزشی با 60 درصد پیشرفت از سال 89 آغاز شده، سالن ورزشی تیتکانلو با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از سال  93 و گود کشتی امام مرشد با 30 درصد پیشرفت از سال 93 آغاز شده که تکمیل این طرح ها در حوزه ورزش شهرستان تحول ایجاد می کند.

 

«آتنا فراهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد:  شهریور سال 93 عملیات ساخت سالن ورزشی چند منظوره تیتکانلو واقع  در زمینی به مساحت هزار و 300 مترمربع آغاز شد و به رغم خرید کف پوش و تجهیزات سقف آن، تکمیل بنای این طرح 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با تخصیص های فعلی کفایت نمی کند.

 

وی افزود: در این شهرستان دو طرح روباز و پنج طرح سرپوشیده در دست ساخت است که با تمام شدن آن، سرانه فضاهای ورزشی شهرستان ۱۴ درصد افزایش می یابد.

 

فراهی، سرانه فضای ورزشی فعلی شهرستان را 89 صدم درصد عنوان کرد و گفت: این فضا شامل 6 فضای ورزشی روباز و 12 مکان سرپوشیده و در مجموع  به مساحت 8 هزار و 922 متر مربع است.

 

وی افزود: در شهرستان دو طرح رو باز و پنج طرح سرپوشیده به مساحت 8 هزارو  355 متر مربع در دست ساخت است.

 

 

 

کد خبر 1157046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha