آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در جهرم

زارعی از آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) با بیان این مطلب که در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در سطح شهر جهرم تاکنون ۱۸نفر جمع آوری شدند، گفت: این طرح ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر است و بر خلاف طرح‌های قبلی که مدت‌دار و کوتاه بوده است، این طرح‌ جامع‌تر و طولانی‌مدت است.
 
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، بر لزوم مشارکت داخلی و ظرفیت شهرستان در اجرای طرح‌های ساماندهی معتادان تاکید کرد و افزود: با اجرای این طرح مقرر است که ۵۰درصد بحث تأمین هزینه از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر و ۵۰ درصد هم از ظرفیت شهرستان باشد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ضمن تشکر و تقدیر از دستگاه های همکار در اجرای این طرح از جمله نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، بهزیستی  شهرداری و شورای اسلامی شهر و دانشگاه علوم پزشکی افزود: سایر دستگاه ها نیز در ادامه مکلف به همکاری در اجرای این طرح هستند.


زارعی با بیان اینکه ساماندهی معتادان متجاهر در مرحله اول با تمرکز بر نقاط پر تردد شهر اجرایی می‌شود، تصریح کرد: معتادان متجاهر شناسایی شده پس از طی مراحل غربالگری و انجام تست کووید ۱۹به مرکز ترک اعتیاد منتقل می شوند.

 

کد خبر 1157079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha