اجرای برنامه های متنوع و متعدد ویژه هفته جوان در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از اجرای برنامه های متنوع و متعددی در هفته جوان خبر داد

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، جلسه هماهنگی ویژه برنامه های #هفته_جوان به ریاست ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و با حضور معاونین و روسای ستادی اداره کل برگزار شد.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: سال 1400 بر اساس تقویم دارای دو هفته جوان است که اولین هفته جوان در فروردین ماه امسال برگزار شد و دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ از روز ۲۱ اسفند ماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز می شود و در روز ۲۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) پایان می یابد.

 ادهم کرد افزود: غبارروی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات کریکت قهرمانی کشور با همین عنوان،  نشست‌های هم اندیشی و دیدار جوانان با استاندار، نماینده، ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی پایگاه‌های مشاوره رایگان و کارگاه‌های آموزشی ازدواج، برگزاری اردو‌های گردشگری و مسابقات فرهنگی و ورزشی در طول این هفته ویژه جوانان از جمله برنامه‌هایی هستند که برگزار خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: جشن بزرگ جوان و تجلیل از جوانان برتر استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های هفته جوان می باشد که همزمان با سراسر کشور در روز ولادت حضرت علی اکبر برگزار خواهد شد

کد خبر 1157111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha