کلاس همسان سازی مدرسین نجات غریق و غواصی استان گیلان برگزار شد

کلاس همسان سازی مدرسین نجات غریق و غواصی استان گیلان طی دو روز به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «امیر مومنی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلاس همسان سازی مدرسین نجات غریق استان گیلان طی دو روز (۱۹ و ۲٠ اسفند) برگزار شد اظهار کرد: این کلاس ها به صورت عملی و تئوری با حضور ۳۰ مدرس بانوان و آقایان از سوی هیات نجات غریق استان برگزار شد.



ریئس هیات نجات غریق شهرستان رشت افزود: کلاس عملی روز پنج شنبه(۱۹اسفند) در استخر خمام و کلاس تئوری روز جمعه(۲٠ اسفند) در مرکز آموزش اداره ورزش و جوانان بندرانزلی برگزار شد.



وی تصریح کرد: این دوره معمولا در پایان هر سال انجام می شود تا ناجیان غریقی که قرار است در طرح دریا شرکت کنند پیروز میدان باشند و بتوانند روش های جدید کمک کردن، cpr، استفاده از آمبوبک، حمل مصدوم و آشنایی با حرکت های غریق را مورد بازآموزی و تکرار قرار دهند.



مومنی با تاکید بر اینکه مدرسین ارشد استان گیلان مسئول تدریس این دوره بودند، گفت: در این دوره جدیدترین موارد امداد و نجات استخری و دریایی برای مدرسین استان ارایه شد.



وی ضمن آرزوی موفقیت برای ناجیان غریق اظهار امیدواری کرد: با رعایت هشدارهای ناجیان و توجه به وضعیت دریا هیچ گونه آسیبی متوجه مردم عزیزمان نشود.

 

 

کد خبر 1157180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha