سرمایه‌گذاری عمده و اشتغال مولد در کردستان نیازمند استفاده از ظرفیت ستاد فرمان امام است

استاندار کردستان گفت: باید از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام در راستای سرمایه‌گذاری عمده و اشتغال مولد بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا  استاندار کردستان در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کردستانکه به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: ماه شعبان ماه خیر و برکت است و باید از فضائل و برکات این ماه پرفیض و برکت استفاده ببریم.

 

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان در راستای کمک‌های مومنانه، رفع محرومیت و توانمندسازی خانوارها در دو سال اخیر تقدیر کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان امام ظرفیت های بسیاری دارد که با مدیریت مطلوب در سنوات اخیر در نقاط مختلف کشور و کردستان مشا خیر و برکت بوده است.

 

استاندار کردستان اعلام کرد: بخشی از خدمات با همراهی گروههای جهادی شکل گرفته و باید از ظرفیت ستاد امام در راستای سرمایه‌گذاری عمده و اشتغال مولد بهره ببریم.

 

زارعی کوشا تصریح کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه خوبی به توسعه استان دارد و فضا برای سرمایه‌گذاری در کردستان فراهم بوده تا بتوانیم برای توانمندسازی افراد و اشتغال جوانان قدمی برداریم.

 

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های استان کردستان می‌تواند اشتغال‌زایی ایجاد کند، افزود: یقینا پیشرفت و توسعه منجر به بهبود فضای معیشت و رفاه و آسایش مردم استان کردستان می‌شود. 

 

استاندار کردستان یادآور شد: امیدوارم با همراهی و تلاش همه دلسوزان انقلاب، در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات و تحولات بیشتر در استان کردستان باشیم و سرمایه‌گذاری‌هایی در استان باید انجام شود که دامنه اشتغال را در استان توسعه دهد و براساس مزیت‌ها و ظرفیت‌‌های استان در بحث تولید و توانمندسازی استان در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی حرکت کنیم.

 

زارعی کوشا تصریح کرد: افزایش ثروت، توانمندی و درآمد سرانه خانوارهای کردستانی را باید در استان شاهد باشیم تا برای بهبود معیشت و رفاه و آسایش مردم کردستان که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند حرکتی انجام دهیم.

کد خبر 1157204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha