نماهنگ «شهدای مدافع حرم» به همت کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) منتشر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) از انتشار نماهنگ «شهدای مدافع حرم» به همت گروه سرود این کانون همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نماهنگ «شهدای مدافع حرم» به همت گروه سرود این کانون همزمان با 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا منتشر شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این نماهنگ با هدف ارج نهادن به جایگاه والای شهدای به ویژه شهدای مدافع حرم و در راس آنها سید الشهدا مدافع حرم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و با این رسالت اعضای این کانون تلاش کردند تا برای ادای احترام به خون این شهیدان نماهنگ «شهدای مدافع حرم» را تهیه و منتشر کنند.

 

هاتفی پور اظهار داشت: اعضای گروه سرود این کانون زحمات زیادی را برای تهیه و تدوین این نماهنگ کشیده اند و از تک تک این اعضا تقدیر و تشکر می کنم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: امیدواریم با تولید و انتشار چنین کالاهای فرهنگی شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز و جوان باشیم.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: ملت ایران مدیون خون شهیدان هستند و این نماهنگ برای نشان دادن فداکاری شهدا تهیه شده است.

کد خبر 1157219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha