مزار شهدا به همت کانون های مساجد استان غبارروبی و عطرافشانی می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد سراسر استان همزمان با روز بزرگداشت شهدا برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا اقدام به غبارروبی مزار شهدا خواهند کرد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد سراسر استان همزمان با 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا اقدام به غبارروبی مزار شهدا خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی در گلزارهای شهدای سراسر استان و حتی مناطق روستایی نیز اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این برنامه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز با راه و آرمان شهدا است.

 

آمون تاکید کرد: در اقصی نقاط استان مدیران، شورای مرکزی و اعضای کانون های مساجد با حضور در گلزار شهدا اقدام به عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا اقدام و با قرائت فاتحه و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) دعا خواهند کرد.

 

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در منویات خود تاکید بر کار فرهنگی برای معرفی زندگینامه و سبک زندگی شهدا دارند و فرموده اند که «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و این اقدام باید یادآور عمل به این فرازها باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: البته برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ذکر صلوات از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت در کانون های مساجد خواهد بود.

کد خبر 1157230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha