خدمت باید رنگ و بوی جهادی بدهد

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ویژگی‌های خدمت کردن گفت: خدمت باید رنگ و بوی جهادی بدهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل اظهار کرد: در کردستان فعالگران عرصه خدماتی که برای کمک به قشر پائین قدم برمی‌دارند از جمله کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام راحل تلاش ارزنده‌ای داشته‌اند که قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه کسانیکه در این مجموعه‌های خدمت‌رسان کار می‌کنند با تلاش پیگیر کار هستند، افزود: تشکیلاتی که از آنها خدمات طلب می‌شود بیشتر مورد پرسش هستند و باید در خدمت‌رسانی موفق عمل کنند.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «نقاط ضعف و نقاط  قوتی هست که نقاط قوت به نقاط ضعف می‌چربد» تصریح کرد: هر انسانی نقطه ضعف دارد اما باید نقاط قوت را تقویت کرد.

 

وی عرصه‌های فرهنگی، خدماتی، اقتصادی و غیره را عرصه‌های خدمت برشمرد و بیان کرد: خدمات باید گزارش داده شود تا مردم از فعالیت‌های انجام شده آگاه شوند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: خدمت از دیدگاه ما سه ویژگی دارد که بی‌منت بودن خدمت یکی از این ویژگی‌هاست.

 

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ها مردمی باشد، افزود: گرچه برنامه‌ها مردمی و دولتی اجرا می‌شود اما در گذشته این همکاری هم نبوده است و در دوران انقلاب برنامه‌‌ها به سمت مردمی بودن پیش رفته است.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی مفید بودن اثرات خدمت را دیگر ویژگی خدمت کردن نام برد و اعلام کرد: خدمت باید رنگ و بوی جهادی بدهد.

 

 

در پایان این مراسم از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کردستان تجلیل شد.

کد خبر 1157232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha