هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری روانه  زندان می شوند

سردارحسنی از برخورد قانونی پلیس با هنجارشکنان و اخلال گران در نظم جامعه در چهارشنبه‌سوری خبردادوگفت: زندان در انتظاراین افراد خواهد بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سردار«عبدالله حسنی» در نشست خبری خودپلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست؛ بلکه در کنار آنان حضور دارد تا مردم شادی کرده و با سلامت این ایام پایانی سال را گذرانده و آغاز سال جدید به کام آنان خوش باشد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به لزوم توجه مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به پرهیز از انجام اعمال خطرآفرین و استفاده از مواد منفجره در چهارشنبه آخر سال اظهارداشت: اکنون وضعیت مطلوب بوده و پلیس با حضور پررنگ برای چهارشنبه سوری تمهیداتی اندیشیده است تا امنیت جامعه خدشه‌دار نشود.

 

وی با بیان اینکه امسال هفت‌هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در استان سمنان کشف شد،اضافه کرد: پلیس با هنجارشکنان و اخلال گران در نظم جامعه در چهارشنبه‌سوری برخورد قانونی خواهد کرد و زندان در انتظارشان خواهد بود.

 

حسنی اخلال در امنیت و هنجار شکنی و خسارت جانی و مالی را خط قرمز پلیس دانست وافزود: شهروندان همراهی کنند تا در چهارشنبه سوری شاهد وقوع حوادث تلح ناشی از مواد محترقه نباشیم.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان  با بیان اینکه سمنان با تلاش شبانه‌روزی پلیس، جزو استان‌های امن کشور است اضافه کرد: اگر اراذل و اوباشی بخواهد در استان جولان دهد کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر خواهد شد.

 

 وی از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش  توسط پلیس استان سمنان درطی پنج مرحله  در سال جاری خبردادوافزود: ۵۰ نفر از افراد هنجارشکن را دستگیر و روانه زندان کرد.

 

حسنی امنیت مردم و کسبه را از دیگر موارد مورد توجه پلیس عنوان کردوافزود: پلیس در قالب ۵۵۸ مرحله ۶۰ هزار بازدید از اصناف داشت که طی بازدیدها ۲هزار و ۳۹۸ اخطار پلمب صادر شده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان به تلاش مضاعف پلیس برای امنیت و نظم جامعه در طرح استقبال از بهاراشاره  واظهارکرد: پلیس با اجرای  این طرح از بهار از اول اسفند تا پایان روزهای تعطیل نوروز به دنبال تامین امنیت و نظم جامعه است.

 

وی با بیان اینکه پلیس در طرح استقبال از بهار در زمینه ترافیکی، امنیتی، اجتماعی و نظارتی از اول اسفند برنامه‌های خود را آغاز کرده است و با نزدیکی به عید در بخش انتظامی و امنیتی اقدامات افزایش می‌یابد بیان کرد:۲۴ اسفند مانور پلیس راهور استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود و اهتمام ویژه در نظم ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه می‌یابد.

 

حسنی با اشاره به روزهای پایانی سال خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای طرح استقبال از بهار در تلاش برای برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت در شهرهای استان است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در طرح استقبال از بهار نیروی انتظامی در مناطق پرتردد و تمام محله‌های شهر برای ارتقای امنیت حضور دارد.

 

حسنی در ادامه به اقدمات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی پلیس در سالجاری نیز اشاره داشت وافزود: ۳۷ باند فعال در زمینه مواد مخدر امسال با تلاش شبانه‌روزی و کارشناسی پلیس استان منهدم شد و ۱۰ تن و ۸۵۳ کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات‌های مختلف به وسیله پلیس سمنان کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید براینکه با برگزاری طرح‌های مختلف و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر مبارزه با مواد مخدر را دنبال می‌کنیم ادامه داد: رصد مناطق پرخطر همواره در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر بوده و اکنون در سراسر استان سمنان معتاد متجاهر نداریم و تمام این افراد جمع‌آوری شدهاند.

 

وی از اجرای ۲ هزار و ۳۲۰ طرح در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبردادوافزود: نسبت به سال گذشته افزایش ۱۷ درصدی داشت.

 

حسنی درخصوص جرایم در حوزه اقتصادی گفت: ۵۱۰ پرونده در زمینه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا امسال در استان سمنان تشکیل شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان افزایش سرقت خُرد را یکی از دغدغه‌های پلیس در سراسر کشور عنوان کردوافزود: در استان سمنان نیز امسال سرقت خرد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش سه درصدی داشت.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ فراوانی وقوع سرقت خُرد نسبت به دیگر استان‌ها وضعیت مطلوب دارد، افزود: استان سمنان دراین زمینه بیست و پنجم کشور است.

 

حسنی خاطرنشان کرد: سرقت خُرد امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کند و برخورد با این سرقت‌ به منظور تامین امنیت روانی جامعه با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

کد خبر 1157300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha