بازسازی عتبات عالیات یک امر مذهبی است

قاسمی گفت: بازسازی عتبات عالیات توسعه حرمین مطهر عتبات است و ارتباطی به کشورهای دیگر ندارد و این یک بحث دینی و مذهبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسکندر قاسمی»، امروز (یکشنبه 22 اسفند) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط حاج قاسم سلیمانی تاسیس شد و بازسازی ها انجام شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با یادآوری این مطلب که بازسازی عتبات عالیات توسعه حرمین مطهر عتبات است و ارتباطی به کشورهای دیگر ندارد و این یک بحث دینی و مذهبی است، اظهار کرد: آرزوی حاج قاسم این بود که سامرا از غربت بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه نقش شیراز و فارس در بازسازی عتبات عالیات بسیار موثر و مثمرثمر بوده است، تاکید کرد: 85 پروژه در فارس و به ویژه در شهر شیراز برای بازسازی عتبات عالیات شکل گرفته است.

قاسمی با یادآوری این مطلب شیراز متولی احداث صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین است که اکنون کار احداث آغاز شده است، اظهار کرد: در صورت موافقت شورای اسلامی شهر شیراز، درخواست داریم که محلی برای ستاد بازسازی عتبات عالیات در نظر گرفته شود و «افسانه خواست خدایی»، عضو هیئت رئیسه شورا هم به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر شیراز در ستاد بازسازی عتبات عالیات معرفی می شود.

 

کد خبر 1157317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha