نمایندگان مجلس در امور اجرایی دخالت نکنند

امام جمعه دهلران گفت: تاکید مقام معظم رهبری این بود که نمایندگان نباید در کار دولت دخالت کنند، در شأن نمایندگان نیست که وقت خود را درگیر مسائل حاشیه ای و عزل و نصب ها قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« سید محسن موسوی» در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران به موضوع جهاد تبین اشاره  و اظهار کرد: در روزهای گذشته مقام معظم رهبری صحبت های مهمی در خصوص جهاد تدبین داشتند و همه مسئولان باید به آن توجه کنند چرا که یکی از ارکان جهاد تدبین کار آمدی مدیران هستند.

 

 وی افزود: اقدامات وکار های زیادی در شهرستان صورت گرفته و مدیران باید آنها را بیان کنند و اجازه دخالت به دیگران ندهند وکار های انجام شده در شهرستان به صورت غیر واقعی  را به نام خود کنند.

 

وی به موضوع اوکراین اشاره کرد  و گفت: برخی ساده لوح در داخل عنوان می کردند که تجهیزات دفاعی معنا ندارد ولی امروز همه ما دیدیم که چه بر سر اوکراین آمد و اگر نبود تیز بینی رهبری قطعا ما هم در بحث دفاعی با مشکل مواجه می شدیم.

 

حجت الاسلام موسوی به میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان عزیز در بسیاری از عرصه ها همچون دفاع مقدس در خط مقدم بودند و زیبنده است از ظرفیت های والای این عزیزان استفاده کرد.

 

امام جمعه دهلران یادآور شد: دغدغه های امروز جوانان ما مسائلی همچون اشتغال، تحصیل، ازدواج، ورزش و... است که می طلبد مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

 

 امام جمعه دهلران  خاطرنشان کرد: با توجه به خشک سالی های اخیر مسئولان باید در راستای حل مشکلات کشاورزان توجه داشته باشند و با برنامه ریزی مشکلات آنها را مرتفع کنند واداره منابع آب باید در این شرایط کمک حال کشاورزان باشند.

کد خبر 1157334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha