گردشگری و زیارت در شیراز به خطوط هوایی قوی نیاز دارد

هاجری گفت: خطوط هوایی سومین حرم اهل بیت (ع) نباید اینقدر ضعیف و ناکارآمد باشد و گردشگری و زیارت در شیراز به خطوط هوایی قوی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هاجری»، امروز (یکشنبه 22 اسفند) در پنجاه ‌‌و دومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در شهرداری شیراز باید از ظرفیت انسانی، تخصصی و تعهدی نیروها استفاده حداکثری شود و لازمه تحول در شهر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها در جایگاه خود است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در بودجه سال 1401 در توزیع عادلانه بودجه عمران و آبادی و خدمات با اولویت محلات و مناطق کمتر برخوردار، برنامه قابل قبولی لحاظ نشده است و شاهد شمال شهر گرایی در تنظیم و تصویب بودجه هستیم.

وی با تاکید بر حفظ کرامت و هویت محلی مردم بیان کرد: به بهانه انتقال و انعکاس درد و رنج مردم، گاهی چنان محلات محروم را سیاه و خطرناک جلوه می شود که ساکنین احساس می کنند این محله جای زندگی کردن نیست و باید به آفت زدایی محلات آسیب دیده با حفظ کرامت و هویت مردم باشد.

هاجری ادامه داد: خطوط هوایی سومین حرم اهل بیت (ع) نباید اینقدر ضعیف و ناکارآمد باشد و گردشگری و زیارت در شیراز به خطوط هوایی قوی نیاز دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروزی نیز بیان کرد: کارکنان خدوم شهرداری برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی به آماده باش کامل درآمده اند که قابل تقدیر است.

کد خبر 1157354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha