آغاز طرح امداد و نجات نوروزی با ساماندهی ۱۳هزار امدادگر در کشور

سلیمانی با بیان اینکه هلال احمر برای ارائه خدمات نوروزی آماده است، گفت: طرح امداد و نجات نوروزی با ساماندهی ۱۳هزار امدادگر در کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«یعقوب سلیمانی» امروز(۲۲اسفند) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون رزمندگان دوران دفاع مقدس به ویژه لشکر خط شکن ۲۵کربلا هستم،اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ظرفیتی برای نظام جمهوری اسلامی و بروز و ظهور اهداف انقلاب اسلامی است.

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اهداف این جمعیت از مودت، دوستی، کاهش آلام جامعه بشری و... حکایت می کند و اگر این اهداف تعالی یابد می تواند در رفع مشکلات کشور بسیار کمک کار باشد،‌افزود: جمعیت هلال احمر در دوران انقلاب و دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد.

 

وی به ۴۵۰شهید جمعیت هلال احمر اشاره و بیان کرد: این شهدا نکته قابل توجه و تعمق این جمعیت است.

 

سلیمانی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک ظرفیت مردمی است، گفت: برنامه این جمعیت نیز مردمی است.

 

وی به افتتاح پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر در استان مازندران اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه نماز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری مسابقه رفیق خوشبخت من، برنامه های فرهنگی و ... در این پایگاه ها در کنار خدمات امدادی به مسافران و گردشگران ارائه خواهد شد.

 

سلیمانی به آزادسازی سواحل استان مازندران اشاره و اظهار کرد: این سواحل و استفاده درست از این مواهب الهی نیازمند بستر سازی برای کاهش غریق و جلوگیری از غرق شدن شناگران است که جمعیت هلال احمر پای کار است.

 

وی با بیان اینکه قریب به ۱۳هزار نفر ناجی و نیروهای امدادگر در کشور ساماندهی شدند، گفت: ۳۱۳پایگاه در موضوع مسائل فرهنگی و اجتماعی در کنار پایگاه های امداد و نجات ساماندهی شده است.

 

سلیمانی با بیان اینکه سه هزار خودرو امدادگر و آمبولانس ساماندهی شده، افزود: برای یاری رساندن به مردم ۲۲پایگاه امداد هوایی و ۱۹بالگرد ساماندهی شد.

کد خبر 1157372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha