تحقق جهاد تبیین یکی از رسالت های اهالی رسانه و خبر است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقاء سطح کمی و کیفی جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: تحقق جهاد تبیین یکی از رسالت های اهالی رسانه و خبر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سیدمحمدرضا موسوی زاده» با حضور در ششمین آیین جشنواره رسانه ای ابوذر که یکشنبه (۲۲ اسفند) در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد گفت: جنگ امروز جنگ روایت ها است و در این میان اصحاب رسانه جایگاه ویژه ای دارند. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: مهمترین رسالتی که امروز به واسطه جریان سازی خبری برعهده اصحاب خبر و رسانه است، بحث جهاد تبیین و ضرورت تحقق آن است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رشد و تعالی جایگاه اصحاب رسانه در تحقق جهاد تبیین بیان کرد: این جشنواره که در طول 6 دوره متمالی برگزار می شود در عرصه توانمندی قرار گرفت و جای تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی است که در جریان سازی این جشنواره رسانه ای همت گذاشتند.

 

وی ادامه داد: هدف از برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر تشکیل و تحقق جبهه واحد رسانه ای در برابر جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی ایران هستیم؛ جنگ نرمی که همواره پیچیده و ترکیبی است برای همین به دنبال رسانه ترکیبی برای مقابله با این جریان هستیم.

 

موسوی زاده بیان کرد: رسانه ها ویترین جریان سازی هستند و هسته اصلی شکل گیری آن افرادی هستند که اهل قلم هستند؛ امروز جبهه رسانه ای از دو گروه حق و باطل تشکیل شده است و جریان رسانه ای هدفمند سازمان بسیج رسانه با رویکرد حق طلبی حرکت کنند. 

 

وی اظهار کرد: هر کجا سخن حق باشد قطعا اثر آن باقی است، تعهد، علم و تخصص فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کردیم و انتظار می رود در سال آتی شاهد ظهور و علنی شدن این اهداف باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه جشنواره رسانه ای ابوذر در تعمیق بخشیدن به عناصر خبری عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه رقیب هیچ جشنواره ای نیست و همگان در این جریان سهم دارند و مشارکت کردند؛ بنابر اذعان داوران حضور خوبی شکل گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان با بیان اینکه حفظ حرمت پیشکسوتان رسانه یکی از ضرورت های قابل توجه برای اهالی خبر و رسانه است خاطرنشان کرد: معتقد هستم که داوری جشنواره باید تخصصی باشد و اگر بخواهیم سطحی را در استان البرز متناسب با زمان بندی شکل دهیم، مفهوم و مفاهیم شکل دهی باید مورد توجه باشد.

 

کد خبر 1157376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha