هلال احمر در ذهن مردم آرامش بخش است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حضور برخی از مشاغل همچون سپاه، ارتش، پلیس و هلال احمر برای مردم آرامش بخش است، گفت: نباید برخی مسائل داخلی همانند ضعف زیرساخت ها یا کمبود بودجه مانع خدمت رسانی شایسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»امروز(۲۲اسفند) در نشست با «یعقوب سلیمانی»دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با بیان اینکه آزادسازی سواحل دریای خزر میدان کار دستگاه‌هایی مانند هلال احمر را بیشتر کرده است، اظهار کرد: اینکه نهاد مردمی و ارزشی هلال احمر خود را برای ارائه خدمت در نوروز آماده می کند شایسته تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران بیان کرد: همانگونه سپاه و ارتش چتر امنیتی ملت و مملکت هستند، در حوادث نیز هلال احمر چنین نقشی دارد حضورشان و دلجویی شان برای مردم آرام بخش است.

 

وی برلزوم تقویت و توسعه هلال احمر تاکید کرد و افزود: در حوزه سواحل باید طرح‌ها پیوست فرهنگی داشته باشند و هم عرض پروژه ها و طرح ها دیده شوند؛ برای ما که به تعداد شهدای ایران اسلامی افتخار می کنیم زیبنده نیز که شادی‌های این مردم آمیخته با هنجارشکنی ها باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی باید باور کنیم که جنگ و تهاجم فرهنگی یک واقعیت است و عوامل استکبار، تشکل‌ها و تیم‌های زیرزمینی در حال مدیریت و ترویج فرهنگ ابتذال و قبح شکنی ها هستند و مقابل چنین جنگی حتما باید دفاع لازم و مناسب را درراستای حفظ ارزش های اسلامی ایرانی داشته باشیم.

 

وی به گردشگر پذیر بودن مازندران به ویژه در ایام نوروز اشاره وبیان کرد: مسئولین باید امکانات فرااستانی برای خدمات دهی به مسافران تأمین کنند چرا که زیرساخت های استانی این خطه از شمال در حد و اندازه بومی ها و حتی کمتر است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مورد اقبال بودن استان از سوی گردشگران شایسته تقدیر است، گفت: خدمات مازندران فرااستانی و بودجه های این دیار هم استانی است.که برای تقویت بخش گردشگری باید بودجه ملی دیده شود.

کد خبر 1157421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha