هنرمندان مجاهدت‌های بانوان در دوران دفاع مقدس به تصویر بکشند

سردار شاهوارپور با بیان اينکه هنرمندان باید مجاهدت‌های بانوان در دوران دفاع مقدس را بیش از پیش به تصویر بکشند گفت: نسل جوان می‌تواند با شعور و احساس خوب و انگیزه بالا، کارهای خوبی را مانند کتاب «حوض خون» انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار حسن شاهوارپور» عصر امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در حاشیه آئین دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» که در یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنان در دوران دفاع مقدس با مجاهدت و انجام اقداماتی از جمله فعالیت در رختشوی‌خانه، شست‌و‌شوی لباس رزمندگان و رسیدگی به مجروحان، نقش مؤثری را ایفا کردند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اينکه باید صحنه‌های ناگفتنی از مجاهدت‌های زنان در هشت سال دفاع مقدس بیان شوند افزود: زنان پشت جبهه و در مساجد برای رزمندگان دوخت لباس و بسته‌بندی غذا را انجام می‌دادند و فرزندان خود را به حضور در جبهه دعوت می‌کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ما در هشت سال جنگ تحمیلی هرگز تسلیم نشدند و ایستادند که این ایستادگی ادامه دارد اذعان کرد: حوادثی که در کشورهایی همچون افغانستان، اوکراین و سوریه پیش می‌آید، برای مردم ما درس‌آموز است.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مردم کشورمان از اعتقادات خود دست بر نمی‌دارند تصریح کرد: این مردم استحقاق کمک و رسیدگی دارند که مسئولان باید این تلاش را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب «حوض خون» گوشه‌ای از فعالیت‌های بانوان را در دوران دفاع مقدس نشان داد عنوان کرد: بانوان در هشت سال جنگ تحمیلی، کارهای بسیار زیادی را برای بهبود رزمندگان و جانبازان انجام می‌دادند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اينکه هنرمندان باید مجاهدت‌های بانوان در دوران دفاع مقدس را بیش از پیش به تصویر بکشند خاطر نشان کرد: نسل جوان می‌تواند با شعور و احساس خوب و انگیزه بالا، کارهای خوبی را مانند کتاب «حوض خون» انجام دهد.

 

کد خبر 1157425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha