رسانه ها علمداران جهاد تبیین هستند/ جشنواره ای رسانه ای ابوذر رویکرد مطالبه گری دارد

جاویدپور با اشاره به اینکه رسانه ها علمداران جهاد تبیین هستند گفت: جشنواره ای رسانه ای ابوذر رویکرد مطالبه گری دارد.

« مهندس امیر جاویدپور» در حاشیه مراسم اختتامییه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: در مقابله با تهاجم همه جانبه ای که دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این رسانه های هستند که می توانند با آگاهی بخشی و توانمند سازی افکار عمومی نقشه دشمان را خنثی نمایند.

 

معاون امور عمرانی استانداری البرز ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین در حوزهای مختلف اظهار داشت:مقام معظم رهبری با تاکید بر این نکته که هر فرد، گروه و مجموعه ای که توانایی تبیین آنچه که در دوره پس از انقلاب اسلامی روی داده و راه های بسیاری برای پیشرفت و توسعه کشور ایجاد کرده است، می بایست به اندازه سطح نفوذی که دارد، اقدام کند.

 

وی ادامه داد: تکلیف جهادی که در این حوزه بر عهده افراد، گروه ها و مجموعه های مختلف نهاده است، نشان از اهمیت موضوع داشته  می بایست رسانه های انقلابی استان در این مسیر بیش از پیش قدم بردارند.

 

معاون امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر نقشی تعیین کننده در آگاهی بخشی، توانمند سازی و مطالبه گری از مسئولان و مدیران دارد اظهار داشت: آنگونه که از نام این شنواره مشخص است جشنواره ای مطالبه گر است که می بایست در تمامی حوزه های با بهره گیری از توانمندی، اهالی رسانه، مسیرهای پنهان و تاریک توسعه و پیشرفت را برای مدیران روشن نماید.

 

وی ادامه داد: استان البرز ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف دارد، ظرفیت های ناشناخته ای که در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و ... در دنیا نظیر و مانندی ندارد و نیاز است که این ظرفیت و پتانسیل برای مردم استان و کشور شناسانده شود.

 

این معاون استاندار ادامه داد: بسیاری از مراکز تحقیقاتی ای که در استان مستقر است در دنیا از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و اغلب در لیست برترین های مراکز تحقیقاتی در رشته های خود هستند، اما این ظرفیت ها ناشناخته باقی مانده است.

 

این مسئول اظهار داشت: یقینا رسانه های استان می توانند با پوشش قرار دادن فعالیت ها و معرفی این مراکز تحقیقاتی در راستای حضور در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، گام بردارند.

 

وی در پایان پیشنهاد داد جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از محورهای آینده این جشنواره را موضوع جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان البرز قرار دهد.

 

 لازم به توضیح است آیین اختتامییه جشنواره ابوذر با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و مسئولان در تالار نژاد فلاح برگزار شد.

کد خبر 1157446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha