نظارت بر کالاهای اساسی در ایام نوروز بیشتر می‌شود

عاشوری با بیان‌اینکه نظارت بر کالاهای اساسی در آستانه نوروز و ایام عید بیشتر می‌شود، گفت: با توجه به مسافرپذیر بودن تالش تمهیدات لازم برای رفع کمبود آرد اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«کیا عاشوری» یکشنبه( ۲۲ اسفند) در جلسه هماهنگی اجرایی خدمات سفر این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: هر شهرستان برای پذیرش مسافر و گردشگر نیاز به بسترهایی دارد که در تالش باید بسترها را برای استقبال از مسافرین فراهم کنیم.

 

فرماندار تالش افزود: می‌توانیم با همدلی و همکاری همه مسئولین زمینه‌های خوبی را فراهم کنیم تا مسافران خاطره خوبی در ایام نوروز در شهرستان تالش داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهرداران شهرهای تابعه تالش بنرهای اضافی را در سطح شهرستان جمع‌آوری کنند، تصریح‌کرد: بنرهای متناسب با عید تهیه و ضمن خوش‌آمدگویی به مسافران و راهنمایی آنان، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، گردشگری و ... شهرستان تالش به گردشگران شناسانده شود.

 

عاشوری با بیان‌اینکه در بخش‌های شهرستان تالش مدارسی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: مساجد بین‌راهی نیز برای پذیرش مسافران آمادگی لازم را داشته باشند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش بر کنترل بازار به ویژه نظارت بر کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: با توجه به مسافرپذیر بودن تالش تمهیدات لازم برای رفع کمبود آرد اتخاذ شود.

 

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای بسیجی برای کنترل نانوایان از نظر کیفیت و ساعات پخت نان، اضافه‌کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه بانک‌ها آمادگی کامل داشته باشند.

 

عاشوری با اشاره به اینکه خودپردازهای بانک‌ها در ایام نوروز در هیچ ساعاتی از شبانه‌روز بدون پول نباشند،اظهارکرد: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود تا مسافران و شهروندان در این خصوص دچار مشکل نشوند.

 

فرماندار تالش خاطرنشان‌کرد: بخشداران بواسطه دهیاران روستاها را برای پذیرش مسافران نوروزی مدیریت کنند.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه احکام کمیته‌های ستاد خدمات سفر به مسئولین مربوطه اعطاء شد.

کد خبر 1157459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha