ضرورت پیوست فرهنگی و عدالت در همه برنامه‌ها/ استفاده از ظرفیت مردمی موجب تقویت و‌ تسریع در کارها می‌شود

فرماندارشهرستان پیشوا با تاکید بر ضرورت پیوست فرهنگی و عدالت در همه برنامه‌ها گفت: استفاده از ظرفیت مردمی موجب تقویت و‌ تسریع در کارها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در آئین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان گفت: برای خدمت به مردم پیشوا و رساندن شهرستان به جایگاه واقعی خود به دنبال افراد جوان، متخصص، با تجربه، ولایتمدار، فسادستیز، خدمتگزار و بومی هستیم.

وی افزود: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر برنامه‌محوری دولت، سند تحول دولت مردمی ارائه شد و برش شهرستانی این سند در پیشوا در حال تدوین است، بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای رسیدن به تمدن‌ اسلامی است و همه برنامه‌ها حول همین محور تدوین و اجرا می‌شود.

تاجیک نوری در خصوص انتصاب بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا بیان داشت: بخشدار سابق به عنوان یک مدیر لایق، عملکرد قابل دفاعی را از خود به یادگار گذاشت و اجازه نداد مسائل حاشیه‌ای خللی را در روند خدمت به مردم ایجاد کند، بخشدار جدید پیشوا نیز فردی مردمی، جهادی، پیگیر و آشنا به امور دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و از خانواده معظم شهدا است.

فرماندار پیشوا با تاکید بر پیگیری مسائل فرهنگی عنوان داشت: پیوست‌ عدالت، پیوست فرهنگی و مردمی بودن لازمه همه برنامه‌ها است؛  اساس کار بر مبنای حضور‌ مردم و مشارکت آنان در همه امور است.

وی در پایان گفت: امامین انقلاب همواره بر اصل مشارکت مردم تاکید کرده‌اند چرا که اگر کارها با اتکا به مردم پیش رود، محکم‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر پیش رفته و به ثمر خواهد نشست.

کد خبر 1157482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha