اگر به دنبال عاقبت به خیری هستیم باید در مسیر شهدا قدم برداریم

فرماندار شهرستان ورامین گفت: اگر به دنبال عاقبت به خیری هستیم باید در مسیر شهدا قدم برداریم .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) درویشی فرماندار ورامین به همراه زاهدی بخشدار مرکزی ،حجت الاسلام قدوسی امام جمعه موقت شهرستان ،شهردار و اعضای شورای شهر ورامین در اداره بنیاد شهید شهرستان  ورامین حضور یافت .
مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت یاد و خاطر شهدای دشت ورامین گفت :۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) می باشد که  یکی از ارزشمند ترین نهاد ها در سطح کشور  می‌باشد و عزیزان مشغول در این جایگاه باید قدر جایگاهی که قرار گرفتند را  بدانند .
وی افزود :خدمت  به خانواده شهدا و ایثارگران که از عزیز ترین افراد خود در راه خدا گذشتند دارای جایگاه رفیعی است .
فرماندار ورامین با تاکید بر لزوم توجه و  تکریم خانواده شهدا اظهار داشت :سیره رهبر معظم انقلاب   و شخصیت بی نظیری مثل شهید حاج قاسم سلیمانی، علی رغم همه‌ی مسئولیت های خطیر داخلی و بین المللی توجه به خانواده شهدا و ایثارگران بوده است و این امر را همیشه در اولویت کاری خود قرار می دادند و این سیره باید یک الگوی بسیار زیبا  و فراگیر برای همه‌ی مسئولین  باشد .
درویشی گفت :اگر به دنبال عاقبت به خیری هستم باید در مسیر شهدا قدم برداریم .
فرماندار ورامین  با اشاره به وظایف بنیاد شهید  گفت : مجموعه بنیاد شهید ضمن توجه به رفع نیاز های معیشتی و خدماتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران،  باید توجه ویژه ای به حوزه محتوایی و الگو سازی شهدا شهرستان ورامین بپردازد .
وی افزود :شهدای شهرستان ورامین قابلیت الگو شدن برای جوانان را دارند  و باید با  حمایت از ظرفیت های رسانه ای و نویسندگی موجود مثل حاج رحیم مخدومی برای شناخت این ذخایر ارزشمند به عموم جامعه تلاش کرد .
فرماندار ورامین افزود :با ازدست دادن هر یک از  پدران و مادران و همسران شهدا  یک منبع عظیم  از خاطرات شفاهی فرهنگ ایثار و شهادت از بین می رود و با استفاده از  همه ظرفیت ها باید در ثبت و حفظ  خاطرات این گنجینه معنوی برای آیندگان کوشا باشیم .

کد خبر 1157556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha