اجرای پویش باز خوانی سرود «العَجَل» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: پویش باز خوانی سرود «العَجَل» به مناسبت سالروز میلاد امام زمان (عج) در کانون «دوستان آسمانی» جهرم به اجرا در آمد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به میمنت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، آیین های جشن و سرور به همراه ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در کانون «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از برنامه های این کانون پویش بازخوانی سرود «العجل» بوده که به همت بچه های مسجد فراخوان داده شده است.

 

وی بیان کرد: در این پویش از بچه های مسجد خواسته شده تا ضمن بازخوانی سرود زیبای «العجل» در این پویش که به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برگزار شده، شرکت کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های باید ضمن بازخوانی قسمتی از سرود، از آن ویدیو گرفته و همراه با مشخصات فردی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

وی مهلت ارسال بازخوانی سرود را تا پایان روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه عنوان کرد و اظهار داشت: ویدئوهای برتر در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان گفت: به سه نفر از افراد شرکت کننده در این پویش به قید قرعه مبلغ ۱۵۰ هزار تومن اهدا می شود.

کد خبر 1157564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha