یادمان بیمارستان شهید کلانتری نماد مجاهدت مردم اندیمشک در جنگ تحمیلی است

سردار ادیبی گفت: اندیمشک در پشتیبانی از رزمندگان نقش مؤثری داشت و یادمان بیمارستان شهید کلانتری نیز یکی از نمادهای مجاهدت مردم این شهر در جنگ تحمیلی است.

«سردار نادر ادیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: بعد از وقفه تقریبا ۲ ساله‌ای که با توجه به شیوع ویروس کرونا در اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اتفاق افتاد، خوشبختانه به همت همه دانشمندان، شهیدان مدافع سلامت، مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم، این ویروس کاهش پیدا کرد.

 

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اينکه کاروان‌های راهیان نور با مصوبه ستاد ملی کرونا آغاز شدند افزود: به همت تمامی نیروهای مسلح، قرارگاه راهیان نور و دست‌اندرکاران در حوزه های مختلف این کار، کاروان‌های راهیان نور در حال حاضر در مناطق عملیاتی هستند.

 

وی اذعان کرد: یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک یکی از نمادهای مجاهدت‌های ملت ایران است که در طول هشت سال دفاع مقدس برای خدمت به رزمندگان و کشور تلاش کردند.

 

سردار ادیبی با اشاره به اینکه اندیمشک یکی از شهرهای نزدیک به خطوط مقدم جبهه بود تصریح کرد: مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس زیر بمباران‌های شدید دشمن قرار گرفتند اما ایستادگی و مقاومت کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: اندیمشک در پشتیبانی از رزمندگان نقش مؤثری داشت و یادمان بیمارستان شهید کلانتری نیز یکی از نمادهای مجاهدت مردم این شهر در جنگ تحمیلی است.

 

کد خبر 1157576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha