نمایش «حوض خون» به روی صحنه رفت

یاقوت‌پور گفت: نمایش «حوض خون» بر اساس روایت‌های کتاب «حوض خون» و با نگارش و کارگردانی «مهدی آشوغ» در دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت اجرا شد.

«محمد یاقوت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: به درخواست دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و طی جلسه‌ای که در بهمن‌ماه در تهران داشتیم، سفارش نگارش و تولید نمایشی بر اساس مضامین و روایت‌های کتاب «حوض خون» نوشته «فاطمه سادات میرعالی» که مورد توجه و تقریظ مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته، داده شد.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و مدیر و سرپرست نمایش «حوض خون» افزود: از اوایل بهمن‌ماه با همراهی و مشارکت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، نگارش این اثر را به «مهدی آشوغ» دادیم و وی با همراهی هنرمندان این شهرستان، این نمایش را نگارش و کارگردانی کرد.

 

وی اذعان کرد: نمایش «حوض خون» با بهره‌مندی از ساخت تصاویر همسو با دیالوگ‌های نمایش که توسط «شمس قنبرزاده» به عنوان هنرمند و گرافیست، طراحی و تدوین شده بود، به‌صورت کار مشترک اجرای زنده با همراهی مولتی مدیای تصویر در دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» در محل یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک، به روی صحنه رفت و همزمان به‌صورت زنده از شبکه ۲ سیما پخش شد.

 

یاقوت‌پور در ادامه از زحمات «مهدی آشوغ»، «حمید نیلی»، «علی بازگیر»، «عظیم مهدی‌نژاد»، «محسن خدادادی»،«امیر کلاته» و بازیگران پرتلاش این نمایش، تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1157579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha