برتری نمایشنامه مربی کانون پرورش فکری فارس در جشنواره ملی هنرهای نمایشی

کامرانی گفت: مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با نماشنامه «هاکال» عنوان برتر هجدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) از درخشش دوباره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: «هاکال» نمایشنامه برتر هجدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در بخش‌ های نمایش صحنه ‌ای و نمایش‌ نامه ‌نویسی این جشنواره «آمنه نعیمی»، مربی فرهنگی کانون فارس با نمایشنامه «هاکال» به عنوان برگزیده معرفی شد. 

وی اضافه کرد: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و تا پایان سال ۹۸ مرحله استانی آن برگزار شد و قرار بود فروردین ۱۳۹۹ مراسم پایانی این جشنواره به میزبانی استان خوزستان برگزار شود اما این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور لغو شد و داوری مرحله کشوری این جشنواره به شکل مجازی و بر اساس فیلمهای ارسالی از ۱۵ نمایش انجام شد.

کامرانی اعلام کرد: هیئت داوران شامل «حسن دادشکر»، پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، «آزاده پورمختار»، بازیگر، عروسک‌ گردان و گوینده عروسکی و «سامی صالحی ‌ثابت»، کارگردان و مدرس تئاتر بودند که برگزیدگان بخش‌های صحنه ‌ای و بخش نمایشنامه‌ نویسی را معرفی کردند و در بخش نمایش کتابخانه ‌ای از طرح‌ ها و ایده ‌های منتخب قدردانی شد.

کد خبر 1157598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha