کانون انصارالمهدی(عج) شیروان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی(عج) شیروان با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی فعالیت خود را در مسجد حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف) با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و نیز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان  در مسجد حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) این شهرستان  به طور رسمی افتتاح شد.

 

این مراسم با محوریت حجت الاسلام «حسین عالی همت حسینی» امام جماعت مسجد و نوجوانان و جوانان پرشور و فعال مسجدی همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان در بنای رو به  اتمام مسجد انجام گرفت.

 

فرزند شهید «محمد نادری» از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات کربلای (2) به درجه رفیع شهادت نایل شد، روبان افتتاحیه کانون  را برید و عرصه برای فعالیت های فرهنگی و هنری در این مسجد بیش از پیش فراهم شد.

 

«هاشم شیرازیان» نیز در ابتدای این افتتاحیه ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان و نیز گرامیداشت سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد تبریک گفت و برای اجرای برنامه های سازنده و ارزشمند به ویژه با محوریت جوانان و نوجوانان اعلام حمایت و همکاری کرد.

 

«ابراهیم عباس پور»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان نیز ضمن یادآوری و متذکر شدن تلاش های بی وقفه نوجوانان و جوانان در ساخت مسجد، راه اندازی کانون  فرهنگی هنری در مسجد را ضروری دانست و از این افتتاحیه ابراز خرسندی کرد.

 

وی همچنین در ادامه برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و رونق مسجد اعلام حمایت کرد.

کد خبر 1157622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha