تعاملات ستاد همکاری‌ها با جامعةالزهرا(س) توسعه می‌یابد

در نشست مشترک دبیر ستاد همکاری‌ها و مدیر جامعةالزهرا(س)، زمینه توسعه همکاری‌های فی‌مابین بررسی شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمیدنیکزاد، دبیرستاد همکاریها با حضور در جامعه الزهرا(س) و بازدید از بخش های مختلف این مرکز آموزشی بین المللی در نشست مشترک با سیده زهره برقعی اظهارداشت: در بازدیدی که از این مجموعه آموزشی ارزشمند صورت گرفت با بخشی از ظرفیت های عظیم علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی آشنا شدم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رجا واثق دارم از این ظرفیت بی‌بدیل جامعه الزهرا(س) می توان معارف اهل بیت(ع) را به دنیا نشر ، بسط و توسعه داد.

دبیر ستاد همکاریها اظهارکرد: یکی از توفیقات ستاد همکاریها ارتقای تعداد رشته های موردنیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سه رشته به هشت رشته به منظور استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران، برادران و جامعه الزهرا(س) در آموزش و پرورش بوده است.

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به نیاز سیستم آموزشی کشور به رشته های تعلیم و تربیتی، برنامه ریزی آموزشی، پرورشی و فرهنگی افزود: اگر در برنامه های تحولی خود به سمت رشته های متناسب با نیاز آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی متناظر با نیازهای سیستم آموزشی کشور پیش بروید بدون تردید تعاملات متقن و ارزشمندی رقم خواهد خورد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به بازبینی برنامه ۵ساله ستاد برحسب نظر مدیرحوزه های علمیه و وزیرآموزش و پرورش تاکید کردو گفت: در این بازبینی تلاش خواهیم کرد جامعه الزهرا(س) و دیگر ظرفیت های علمی و پژوهشی حوزوی، همراهی و همکاری خوبی با ستاد همکاریها داشته باشند.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش وپرورش و حوزه های علمیه خواستار توسعه و گسترش رشته‌های تعلیم و تربیتی از سطح سه به سطح دو جامعه الزهرا(س) شد و افزود: امروز نیاز جدی سیستم آموزشی کشور به فارغ التحصیلان و مخصصان حوزوی دروس تعلیم و تربیتی است و جامعه الزهرا(س) می تواند نقش بسزایی در این عرصه ایفا کند.

در ابتدای این دیدار سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) در گزارشی ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب حجت الاسلام نیکزاد به دبیری ستاد همکاریها اظهارکرد: این مرکز علمی و آموزشی بین المللی با برخورداری از بخش های علمی متنوع و متعدد نسبت به ارتقای سطح علمی و دانشی خانواده بزرگ جامعه الزهرا(س) از مهد تا مقاطع عالی تحصیلی را برنامه ریزی مدونی دارد.

کد خبر 1157655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha