حضور پررنگ گشت های نظارت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نوروز

آسیابی از افزایش نظارت های نوروزی برای جلوگیری از دست اندازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «حیدر آسیابی» گفت: برخی افراد فرصت طلب با استفاده از تعطیلات نوروزی در صدد دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی بر می آیند و نیاز است دستگاه های متولی امور اراضی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در این ایام، گشت های خود را فعال کنند و نظارت ها بیشتر شود.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دادستان ها و قضات کشیک هم در تعطیلات نوروز، تلفنی و حضوری آماده اند در صورت  گزارش دست اندازی ها، دستورهای قضایی مورد نیاز را صادر کنند.

 

وی، از اقدامات دادستان های استان به ویژه مرکز استان در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز  قدردانی کرد و گفت: این اقدامات با قاطعیت ادامه دارد و به مردم هم توصیه می کنیم با ساخت و سازهای بدون مجوز، سرمایه خود را هدر ندهند.

 

آسیابی به دستگاه های متولی در امور اراضی، منابع طبیعی و محیط زیست تذکر داد: بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیشتر تمرکز کنند.

 

وی افزود: تقریبا هر روز چند پیامک از مردم درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف استان به ما ارسال می شود و جای سوال است که  چطور مردم می بینند اما عوامل نظارتی و متولیان امور اراضی نمی بینند؟

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ورود دادگستری به موضوع ترک فعل مدیران جدی است و کوتاهی و سهل انگاری در عمل به وظایف و تکالیف دستگاه های متولی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را پیگیری می کنیم.

کد خبر 1157675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha