حق‌مداری و شجاعت از خصوصیات بارز حضرت علی اکبر (ع) بودند

حجت‌الاسلام فاضلی با بیان اينکه حق‌‌مداری و شجاعت از خصوصیات بارز حضرت علی اکبر (ع) بودند گفت: ما باید جوانان را مانند حضرت علی اکبر (ص) تربیت و به ویژگی‌های ایشان آراسته کنیم.

«حجت‌الاسلام سید علی فاضلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: عفت، پاکدامنى، ایثار، سخاوت و اطاعت و تسليم بودن در برابر فرمان امام، از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت علی اکبر(ع) به شمار می‌رفتند.

 

استاد حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: حق‌مداری و شجاعت از خصوصیات بارز حضرت علی اکبر (ع) بودند چرا که ایشان گرد باطل نمی‌گشت و حق‌گرایی را عامل رهایی از ترس از مرگ می‌دانست.

 

وی به بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان پرداخت و اذعان کرد: در همه انقلاب‌ها و نهضت‌ها، جوانان جايگاه ويژه‌ای و تأثیرگذاری دارند که از دیدگاه رهبر انقلاب، جوانان محور حرکت هستند.

 

حجت‌الاسلام فاضلی با بیان اينکه جوانان، مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هستند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که از ظرفیت جوانان استفاده‌ شود.

 

وی با اشاره به اینکه در انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) نقش جوانان بسیار پررنگ خواهد بود خاطر نشان کرد: ما باید جوانان را مانند حضرت علی اکبر (ص) تربیت و به ویژگی‌های ایشان آراسته کنیم.

 

کد خبر 1157679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha