راه اندازی «سینما نیم بها» به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شیراز

قانعی گفت: «سینما نیم بها» به میمنت میلاد حضرت علی اکبر (ع) از ۲۱ تا ۲۷ اسفند به میزبانی سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور فعال و پر نشاط جوانان استان فارس راه‌ اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته جوان،  جوانان استان فارسی به «سینما نیم بها» دعوت هستند و بازدید از مجموعه های فرهنگی تاریخی و گردشگری برای افراد ۲۰ تا ۴۰ سال رایگان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بر این اساس مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» و پردیس سینمایی گلستان از جوانان متولد سال های ۶۰ تا ۸۲ برای دیدن فیلم های «سینما نیم بها» دعوت می کند.

وی اضافه کرد: «سینما نیم بها» به میمنت میلاد حضرت علی اکبر (ع) از 21 تا ۲۷ اسفند به میزبانی سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور فعال و پر نشاط جوانان استان فارس راه‌ اندازی شده است.

قانعی اعلام کرد: جوانان متولد سال های ۶۰ تا ۸۲ با ارائه کارت ملی خود به گیشه سینما، می توانند بلیت نیم بها دریافت کنند و در مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» و پردیس سینمایی «گلستان» به مشاهده اکران فیلم ها بپردازند.

کد خبر 1157707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha