حقه کارگردان قلابی در کرمانشاه نگرفت

ربانی نژاد، گفت: حقه کارگردان قلابی برای جوانان علاقمند به بازیگری در کرمانشاه نگرفت و فعالیت‌های شخصی که خود را کارگردان فیلم سینمایی (شبح) در کرمانشاه معرفی کرده غیرقانونی و مصداق کلاهبرداری است.

مهدی ربانی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: چند روز گذشته شخصی در کرمانشاه خود را نویسنده و کارگردان یک فیلم سینمایی به نام شبح معرفی کرد و اقدام به برگزاری نشست خبری با عوامل اجرایی فیلم نمودند.

 

 

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این افراد سعی در فریب اذهان عمومی و رسانه‌ها داشتند که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و نیروی انتظامی استان مشخص شد این فرد به صورت غیر قانونی در حال فعالیت است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  تاکنون مجوزی به نام شخصی که خود را کارگردان فیلم سینمایی (شبح) معرفی کرده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صادر نشده است.

 

 

ربانی نژاد تاکید کرد: فیلمنامه فیلم شبح که یک فیلم کوتاه و مستند است به کارگردانی شخص دیگری به شورای فیلمنامه اداره ارشاد تحویل داده  و تاکنون شورای فیلمنامه نظر قطعی مثبت در مورد این فیلم نداده و قرار بر این بوده بخشی از فیلم تهیه سپس نظر قطعی صادر شود .

 

 

معاون هنری و سینمایی  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: تمام فعالیت‌های (پ ر ) که خود را به دروغ به عنوان کارگردان معرفی کرده غیر قانونی و به حیثیت کارگردان اصلی  این فیلم خدشه وارد کرده است.

 

 

وی گفت:  علاقه‌مندان به بازیگری  قبل از هر گونه ارتباط با چنین افرادی، ابتدا از قانونی بودن فعالیت آنها  اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 1157741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha