اجرای طرح «پیمایش رصد آسیب‌های اجتماعی» در تمامی شهرستان های فارس

هوشیار گفت: طرح «پیمایش رصد آسیب‌های اجتماعی» در تمامی شهرستان های فارس و با همکاری مراکز غیر دولتی مانند مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در پنج منطقه از استان و با بهره مندی از ۱۳۶ پرسشگر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) از اجرای طرح «پیمایش رصد آسیب‌های اجتماعی» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با هدف شناسایی آسیب‌ های اجتماعی و ایجاد تصویری از وضعیت آسیب‌ های اجتماعی استان به اجرا در می آید تا راهکار مناسبی برای گسترش برنامه های پیشگیرانه و ارتقای سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی فراهم شود.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: این پیمایش در تمامی شهرستان های استان فارس و همزمان با سراسر کشور انجام می شود و با همکاری مراکز غیر دولتی مانند مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی در پنج منطقه از استان و با بهره مندی از ۱۳۶ پرسشگر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: جلسات توجیهی آموزشی پرسشگران بومی مناطق با حضور کارشناسان پیشگیری شهرستان ‌ها به صورت آنلاین و حضوری انجام شده و نظارت کارشناسان با حفظ محرمانگی و احترام به حقوق شهروندان مورد تاکید قرار گرفته است.

سرپرست بهزیستی فارس تاکید کرد: مشارکت ارزشمند مردم استان فارس در این پیمایش حائز اهمیت ویژه است و نتایج این پیمایش ملی در طراحی و تدوین برنامه های پیشگیرانه در شهرستان ‌های فارس اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 1157746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha